انتقاد تند سبزها به پیام اخیر موسوی
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, :: 14:54 :: نويسنده : مهدی پارسا

بولتن نیوز نوشت:

پس از افتضاحی که جریان فتنه سبز در روز 25 بهمن در تهران به وجود آورد میرحسین موسوی که عامل اصلی شهادت دو تن و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان ما است در پیامی از عاملان به وجود آورنده این افتضاح، تقدیر و تشکر کرد! نکته تعجب برانگیز این است که موسوی این اقدام سبزها را در چارچوب انقلاب اسلامی و احیای آرمان های انقلاب اسلامی معرفی کرد! وی در انتهای این پیام این گونه نوشت:

«جنبش سبز همواره با بیگانگان فاصله داشته و اهداف اصلی آن احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام راحل و مطالبات آزادی خواهانه و متکثر ملت شریف ایران بوده و همواره تلاش کرده است که از راههای مسالمت آمیز، اهداف خود را با تاکید براصل بنیادین کرامت ذاتی انسان و به رسمیت شناختن حق ملت برای حاکمیت بر سر نوشت خود و اجرای بدون تنازل قانون اساسی دنبال کند. این همراه کوچک شما ضمن تبریک به مناسبت پایداری خیره کننده مردم، شهادت فرزندان عزیز شما ملت سر فراز را تسلیت می گویم.»



جالبی ماجرا در این است که هواداران او و اعضاء جریان سبز که خودشان را بهتر از موسوی می شناسند با انواع و اقسام جملات به وی حمله کرده و عصبانیت خود را از این جملات بی سر و ته نشان دادند. که ما را چه به آرمان امام و انقلاب!

سایت ضد انقلاب «خودنویس» در مطلبی با عنوان «پیامی منسوب به موسوی، با اما و اگرهای فراوان» نوشت:

در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹، تعداد زیادی از کسانی که به خیابان‌ها آمدند، مخالفان ولایت فقیه و رهبری نظام بودند و نگاهی به دور از اصلاح‌طلبان داشتند. اما انتشار بیانیه‌ای منسوب به میرحسین موسوی از سوی سایت کلمه که به شدت در راستای بیانیه حزب مشارکت و سخنان هاشمی رفسنجانی بود، تعدادی از روزنامه‌نگاران افراد نزدیک به جنبش سبز را با تعجب بسیاری روبرو کرد.


برخی از فعالان آنلاین، متن نامه را تفرقه انگیز دانسته‌اند. یکی از این فعالان می‌نویسد: «در اینکه حق دارند بگویند هرچه می خواهند بحثی نیست ، اما از منظر سیاسی متن هوشمندانه ای نیست و تفرقه انگیز است . خیلی ها به موسوی و کروبی انتقادات فراوان دارند ، اما می دانند گفتنش در این روزها از درایت بدور است و گرنه بحث بر سر حق و ناحق نیست . متن این نامه قدری ناشیانه است و بهمین دلیل شک برانگیز». یکی دیگر می‌گوید: «من به صحت این بیانیه شک دارم».

یکی دیگر در فیس‌بوک نوشته است: «این بیانه را مشاور حقوقی و ارشد موسوی، اردشیر امیر ارجمند، صادر کرده است. در این شک نکنید. به چند دلیل اولا آنچه در باره‌ی پیروزی برای جنبش مردم آمده‌ است چند روزی است که از طرف این شخص مدام تکرار می شود. آنچه که موج سواری بیگانه‌ها نامیده شده، روز ٢٥ بهمن از چند طرف از ایشان خواسته شده بود که بیانیه‌ای صادر شود تا جلوی سوء استفاده حکومت گرفته شود.

به نظر می رسد که توهمات موسوی و کروبی روز به روز در حال افزایش است. آخر چگونه می توان عمل سبزها را در چارچوب انقلاب و آرمان های انقلاب دانست در حالی که به اذعان خود سبزها در همین روز 25 بهمن مهم ترین شعار آنان «مرگ بر ولایت فقیه» بوده است. آنان عکس امام خمینی را پاره کردند و به زنان محجبه حمله ور شدند. آیا اینها هم در چارچوب آرمان های انقلاب اسلامی بوده است؟ از طرف دیگر محسن کدیور، عضو اصلی اتاق فکر لندن و مشاور جریان فتنه سبز چند روز پیش در پاسخ به خبرنگاری که از او سوال پرسیده بود مدل مطلوب حکومتی شما چیست جواب داد: «مدل دموکراتیک سکولار»!

به گزارش خبرنگار بولتن درگیری شدیدی بین اندک هواداران باقی مانده سبزها در فضای سایبر در گرفته است به طوری که به نظر می رسد ریزش های شدیدی در بین همین تعداد محدود صورت بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه